SVETOVÝ DISTRIBÚTOR KANCELÁRSKYCH POTRIEB

HR Administrator

KTO SME A ČO ROBÍME?

Zjednodušujeme život v práci. A robíme to radi.
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi svetových lídrov v oblasti distribúcie kancelárskych potrieb a riešení v Business to Business segmente.
Z Pezinka zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.

TVOJA PRACOVNÁ NÁPLŇ

Na tejto pozícii sa budeš starať o komplexnú HR administráciu 4 krajín našej pobočky (Slovensko, Čechy, Rakúsko, Maďarsko). Čo všetko tam patrí?
Spracovanie dochádzky a mzdových podkladov
# Komunikácia a zastrešenie spolupráce s 4 externými spracovateľmi miezd (nástupy a odchody, dochádzka, personálne zmeny, zamestnanecké potvrdenia atď.)
# Správa HR databázy a všetkých HR dokumentov a súborov (zmluvy, dodatky, mzdové výmery, archivácia, aktualizácia smerníc spoločnosti)
# Konzultácie pre zamestnancov v pracovnoprávnych otázkach (s podporou mzdových účtovničiek a našej právničky)
# Zabezpečovanie pravidelných lekárskych prehliadok a BOZP školení pre našich zamestnancov

Do pracovnej náplne patrí aj
# komplexná starostlivosť o zamestnancov distribučného centra (recruitment, onboarding, poradenstvo, zabezpečenie procesu hodnotení, školenia a rozvoj, účast na meetingoch a i.)
# reporting a projektová / administratívna podpora (s kolegami budeš spolupracovať na rôznych HR projektoch v oblasti recruitment, onboardingu, HR eventov, organizácie školení apod.)

TVOJ TÍM

Naša pobočka v súčasnosti zamestnáva 280 ľudí, z toho cca 120 pracuje na office a v distribučnom centre v Pezinku.
Tvojimi najbližšími kolegami budú:
# Erika a Gabi - HR Generalistky
# Anikó - HR Specialistka
# náš medzinárodný trénerský all star team: Bea, Ondřej a David, ktorí nás vo voľných chvíľach učia česky a maďarsky
+ šéfka Peťa

PREČO SA K NÁM PRIDAŤ?

#veľmi príjemná, neformálna firemná kultúra
Všetci si tykáme a radi spolu trávime čas, pretože nám je jednoducho spolu fajn.

#humor, ktorý nás spája
Síce celý deň pracujeme každý na svojich úlohách, ktoré vedú k naplneniu našich spoločných cieľov, máme radi humor a je trvalou súčasťou aj nášho pracovného života.

#otvorená komunikácia
Keď sa darí, vzájomne sa pochválime, a ak niečo nejde tak ako by malo, hovoríme o tom. Náš riaditeľ Juraj má "open door policy" a rád si vypočuje spätnú väzbu od zamestnancov - dokonca ju aktívne vyhľadáva!

#vzdelávanie
Naši zamestnanci sa kontinuálne vzdelávajú každý rok (interne aj externe) + podporujeme aj rozvoj jazykových znalostí formou finančného príspevku.

# darčekové lístky, zľavy na naše produkty, talentová akadémia a mnoho viac
Radi Ti o našich benefitoch povieme viac na osobnom stretnutí.

ČO POŽADUJEME NA TEJTO POZÍCII?

# minimálne 2-ročnú skúsenosť na HR pozícii so zameraním na vyššie uvedené činnosti
# znalosť zákonníka práce
# štruktúrovaný prístup k práci a zmysel pre detail
# pro-servisnú orientáciu a vynikajúce komunikačné zručnosti
# aktívnu znalosť anglického jazyka a pokročilú znalosť maďarského jazyka
# pokročilú znalosť práce s MS Office, predovšetkým s MS Excel
# zmysel pre humor a tímového ducha

CHCEŠ SA K NÁM PRIDAŤ?

Zaujali sme Ťa? Pošli nám svoje CV. Všetkým uchádzačom odpovieme.

Kontakt

Lyreco CE, SE
Petra Májová