Product Manager - Office Products

Odpovedať
Detail

Hlavná zodpovednosť:

manažment a rozvoj určenej kategórie produktov/dodávateľov za účelom dosiahnutia stanovených cieľov spoločnosti v regióne Česká republika, Rakúsko, Slovensko a Maďarsko. Súčasťou pracovnej náplne je aj príprava ročného katalógu pre danú kategóriu produktov.

Pracovná náplň:

• manažment zvereného sortimentu kancelárskych produktov pre 4 krajiny – Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko
• vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnuť optimálny sortiment, nákupné ceny a marketingovú podporu pre zverený sortiment produktov
• manažment predajných cien
• plánovanie a forecast nových položiek
• vyhľadávanie nových dodávateľov za účelom dosiahnutia optimálnych nákupných podmienok
• vytváranie katalógu a kompletného obsahu: popis produktov, obrázky, design
• administrácia internej databázy (SAP, Excel) v súlade s nastavenými postupmi a procesmi pre katalógovú a nekatalógovú časť sortimentu
• úzka spolupráca a komunikácia s ďalšími oddeleniami - obchod a centrálny sklad
• organizácia dodávateľov počas Sales Convention
• súčinnosť pri ďalších aktivitách a projektoch na základe požiadaviek Category Managera / Marketing Directora

Tvoj tím

Naše pobočky zamestnávajú viac ako 300 ľudí, z ktorých približne 120 pracuje v centrále a distribučnom centre v Pezinku.
Tvoje najbližšie kolegyne budú:
# Baška a Janka – Category Assistants
# Katka – Category Manager

Čo ponúkame?

# stabilnú spoločnosť priateľskú k zamestnancom s neformálnou firemnou kultúrou a otvorenou komunikáciou
# možnosť získať medzinárodné skúsenosti vďaka riadeniu 4 krajín z jednej centrály
# prácu v moderných priestoroch s priateľskými kolegami, vlastnou jedálňou :) a množstvom parkovacích miest pred budovou
# možnosť ďalšieho vzdelávania prostredníctvom nášho programu interných a externých školení
# príspevok na zlepšenie jazykových znalostí
# možnosť podporiť naše dobrovoľnícke aktivity a/alebo našu nadáciu Lyreco for Education
# lokálnu a medzinárodnú Talent Academy pre najtalentovanejších zamestnancov
# .... a ešte niečo naviac (dovolenka nad rámec ZP, zvýhodnený nákup našich produktov, firemné raňajky, lyžovačka ....atď.)

Naše požiadavky

# prehľad na trhu s kancelárskymi potrebami
# skúsenosti na podobnej pozícii – produktový manažment, nákup - z retailu, ideálne FMCG segmentu najmenej 2 roky
# vynikajúce komunikačné a vyjednávacie zručnosti
# zmysel pre detail, presnosť, samostatnosť
# anglický jazyk na úrovni B2 – slovom i písmom, maďarčina alebo nemčina výhodou
# skúsený užívateľ MS Office (najmä Excel)
# skúsenosti s prácou v SAP sú vítané
# VP skupiny B

Mzda

# od € 1600 (odvíja sa od úrovne kvalifikácie a skúseností kandidáta a bude predmetom diskusie na osobnom pohovore).
Súčasťou je aj variabilná zložka mzdy závislá od splnenia firemných a osobných cieľov.

Kopýtko na to?

Odpovedať

Pozícia, ktorú hľadáš, tu zatiaľ nie je?
Neodchádzaj!

Nechaj nám na seba kontakt a my sa Ti ozveme, akonáhle sa objaví niečo vhodné pre Teba.