Product Manager - Office products

Odpovedať
Detail

Kto sme:

Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Náš tím tvoria príjemní ľudia, ktorí majú radi nové výzvy ale aj zábavu. Spoločný čas trávime aj v rámci organizovaných teambuildingov približne dvakrát do roka, niektorí z nás si idú spoločne zabehať, iní zase hrajú vo vlastnej kapele alebo väčšinu svojho voľného času venujú rodine. Aj v náročnejších situáciách vieme nájsť to pozitívne a pridať trošku humoru na odľahčenie.

Čo bude tvoriť tvoju pracovnú náplň:

- Zodpovednosť za nákup zvereného sortimentu produktov pre 4 krajiny strednej Európy – Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko,
- Vytváranie katalógu a kompletného obsahu: popis produktov, obrázky, design
- Plánovanie, výber a forecast nových položiek,
- Dosiahnutie obratových a ziskových firemných cieľov v uvedených krajinách,
- Vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnuť optimálny sortiment, nákupné ceny a marketingovú podporu pre zverený sortiment produktov,
- Vyhľadávanie nových dodávateľov za účelom dosiahnutia čo najlepších nákupných podmienok
- Príprava a realizácia marketingových kampaní na podporu predaja,,
- Organizácia dodávateľov počas Sales Convention,
- Podpora tímu pri spracovaní požiadaviek,
- Riadenie zmlúv s dodávateľmi,
- Úzka spolupráca a komunikácia s ďalšími oddeleniami predovšetkým s oddelením predaja a centrálneho skladu,
- Manažment predajných cien
- Riadenie internej databázy a administrácia (SAP, Excel) v súlade s nastavenými postupmi a procesmi pre katalógovú a nekatalógovú časť sortimentu.
- Zodpovednosť za ďalšie aktivity a projekty na základe požiadaviek Category Managera / Marketing Directora.
- Riadenie tímu 2 asistentov

Koho hľadáme a čo očakávame:

- Skúsenosti na pozícii nákupcu najmenej 2 roky sú podmienkou
- Skúsenosti s produktovým manažmentom - z retailu, ideálne FMCG segmentu sú výhodou
- Skúsenosti s vedeným tímu sú výhodou
- Pozitívny vzťah k Office produktom a orientácia na trhu
- Vynikajúce komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti
- Dobrý time management a schopnosť zameriavať sa na priority
- Zmysel pre detail, presnosť, samostatnosť
- Anglický jazyk na úrovni B2 – slovom i písmom, maďarčina alebo nemčina výhodou
- Skúsený užívateľ MS Office (najmä Excel)
- Skúsenosti s prácou v SAP sú vítané
- VP skupiny B

Čo ťa u nás čaká:

V rámci prvých týždňov úvodné detailné intro do života našej spoločnosti a pestrého produktového portfólia, ako aj všetky potrebné kurzy a školenia nutné pre tvoju prácu. Svoje schopnosti môžeš neustále zlepšovať na ďalších školeniach a učením sa od skúsených kolegov, ktorí sú vždy ochotní poradiť.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:

OD 1700 € brutto (mzda sa odvíja od úrovne kvalifikácie, skúseností a úrovne cudzieho jazyka)

Kopýtko na to?

Odpovedať

Pozícia, ktorú hľadáš, tu zatiaľ nie je?
Neodchádzaj!

Nechaj nám na seba kontakt a my sa Ti ozveme, akonáhle sa objaví niečo vhodné pre Teba.